Опубліковано 01.06.2017
Ключові слова
- основна школа,
- рівні навчання,
- диференційована структура підручника,
- методи навчання географії,
- підручник географії нового покоління
Як цитувати
Назаренко, Т. Г. . (2017). ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ ГЕОГРАФІЇ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (18), 11–125. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/318
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються актуальні питання щодо використання підручника географії в навчально-виховному процесі основної школи. Проаналізовано проблеми, що пов’язані з методичними особливостями роботи вчителя географії з підручником при різноманітних формах проведення уроку. Представлено методичні рекомендації щодо застосування підручника географії учителем в школі та учнем вдома.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.