№ 18 (2017)
Статті

ПРОБЛЕМИ ГРОМАДСЬКО-АКТИВНОЇ ШКОЛИ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Л. М. Попович
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • громадсько-активні школи,
  • громадянське суспільство,
  • громадсько–орієнтована освіта,
  • державно-громадське управління,
  • проект «Класна школа

Як цитувати

Попович, Л. М. . (2017). ПРОБЛЕМИ ГРОМАДСЬКО-АКТИВНОЇ ШКОЛИ У ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Проблеми сучасного підручника, (18), 171–177. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/324

Анотація

Статтю присвячено дослідженню проблем роботи шкіл, які працюють за проектом «Класна школа», що реалізується в Україні польською неурядовою організацією «Центр громадянської освіти». Впровадження моделі громадсько-активної школи забезпечує активізацію і розвиток громадянської освіти населення та подальший розвиток українського суспільства через гуманізацію суспільно-економічних відносин і формування нових установок особистості як громадянина країни і «Малої Батьківщини». Досвід роботи управління громадсько - активною школою використовується у навчальних закладах Київської та Житомирської областей. Проблеми управління громадсько-активної школи та шляхи їх вирішення мають стати основою змісту навчального підручника з управління громадсько-активними школами для сучасного керівника навчального закладу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.