№ 18 (2017)
Статті

АВТОРСЬКА КОНЦЕПЦІЯ ПІДРУЧНИКІВ З БІОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ

Л. М. Рибалко
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • концепція,
  • підручник з біології,
  • еколого-еволюційний підхід,
  • природничо-наукова компетентність,
  • предметна компетентність з біології

Як цитувати

Рибалко, Л. М. . (2017). АВТОРСЬКА КОНЦЕПЦІЯ ПІДРУЧНИКІВ З БІОЛОГІЇ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (18), 192–199. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/326

Анотація

У статті розкрито положення авторської концепції системи підручників з біології для 6–11 класів, в яких втілено еколого-еволюційний і компетентнісний підходи до навчання. Обґрунтовано специфіку реалізації еколого-еволюційного підходу у структурі та змісті системи підручників з біології. Схарактеризовано ідеї еволюції та екоцентризму як концептуальні еколого-еволюційного підходу; спрямованість змісту підручників на формування в учнів предметної компетентності з біології та природничо-наукової компетентності загалом. Доведено необхідність дотримання при написанні підручників з біології відповідного алгоритму, що забезпечує реалізацію компетентнісно орієнтованого навчання. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.