№ 18 (2017)
Статті

МОДЕРНІЗОВАНІ ЗМІСТ І ФОРМА ПІДРУЧНИКА – ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ОСВІТИ

С. В. Романовський
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • навчальний посібник,
  • засоби навчання,
  • сучасні засоби навчання,
  • сучасний підручник,
  • засоби двомовної освіти

Як цитувати

Романовський, С. В. . (2017). МОДЕРНІЗОВАНІ ЗМІСТ І ФОРМА ПІДРУЧНИКА – ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (18), 200–208. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/327

Анотація

У статті актуалізовано питання ефективності змісту сучасних підручників та поєднання використання друкованих та електронних засобів навчання у ході створення інноваційного навчального середовища. Розкрито особливості модернізації змісту навчальних видань, які стали необхідністю у процесі експериментально-педагогічної діяльності творчого колективу Київського ліцею «Інтелект». Подано матеріали щодо вдосконалення змісту окремих навчально-методичних посібників з мовного циклу для досягнення високих результатів якості навчання в освітньому закладі з поглибленим вивченням іноземної (англійської) мови. Автором також розкрито особливості викладання предметів природничого циклу завдяки авторським засобам навчання, що є безпосереднім продуктом працівників ліцею.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.