№ 18 (2017)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ТВОРЧІСТЬ» ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

А. М. Тарара
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • профільне навчання,
  • технологічна освіта,
  • форми реалізації змісту,
  • технічна творчість,
  • компетентність,
  • інтерактивне навчання,
  • професійна орієнтація
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Тарара, А. М. (2017). ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ТВОРЧІСТЬ» ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (18), 209–218. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/328

Анотація

У статті розглянуто ефективні форми реалізації змісту спеціалізації технологічного профілю навчання старшокласників «Науково-технічна творчість». Доведено, що ефективність формування проектно-технологічної компетентності та компетентності старшокласників у науково-технічній творчості значною мірою залежатиме не лише від того, які форми реалізації змісту вибираються, а й від правильного вибору комплексу форм, їх доцільного поєднання та використання як системи. Розглянуто основні традиційні форми організації творчої діяльності учнів з техніки. Зроблено обґрунтований висновок, що з певними доповненнями та відповідними вдосконаленнями їх доцільно використовувати у процесі реалізації змісту профільного навчання старшокласників за спеціалізацією «Науково-технічна творчість» на урочних заняттях. Визначено й обґрунтовано інноваційні форми реалізації змісту за спеціалізацією «Науково-технічна творчість», які передбачають та ефективно забезпечують моделювання виробничих умов і колективне розв’язання проблем (що важливо для випускників школи), життєвих ситуацій,використання ділових рольових ігор з визначенням ролей, які відповідають обраній майбутній професійній діяльності чи сприяють її вибору старшокласниками тощо. Обґрунтовано, що у процесі профільного навчання технологій у старшій школі необхідно використовувати як традиційні, так і новітні форми реалізації змісту творчої технічної діяльності старшокласників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.