№ 16 (2016)
Статті

ПІДРУЧНИК “ПРИРОДОЗНАВСТВО” ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

К. Ж. Гуз
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • підручник,
  • інтегрований курс з природознавства,
  • природничонаукова картина світу,
  • природничонаукова,
  • дослідницька компетентності

Як цитувати

Гуз, К. Ж. (2016). ПІДРУЧНИК “ПРИРОДОЗНАВСТВО” ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 99–109. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/349

Анотація

складової навчально-дослідницького середовища, обґрунтовано доцільність втілення в підручнику дослідницької функції; розкриваються критерії показників, рівні її реалізації авторами підручника і впливу на навчальні досягнення учнів. Підручник розкриває зміст навчання й одночасно є специфічною моделлю процесу навчання та виховання, вираженою в матеріальній формі, створює для учня навчальне середовище під час уроку і у процесі підготовки до уроку. Підручник з природознавства повинен бути використаний як складова навчального середовища для формування природничонаукової та дослідницької компетентностей учня, задовольняти природну потребу учня в дослідженні та висновках.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.