№ 16 (2016)
Статті

ВНУТРІШНЬОПРЕДМЕТНІ ТА МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК ЗАСІБ НАБУТТЯ ДОСВІДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА

Н. М. Жидкова
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • досвід навчальної діяльності,
  • внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки,
  • комплексність розв’язання проблемних ситуацій,
  • навчання правознавству

Як цитувати

Жидкова, Н. М. . (2016). ВНУТРІШНЬОПРЕДМЕТНІ ТА МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК ЗАСІБ НАБУТТЯ ДОСВІДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА. Проблеми сучасного підручника, (16), 135–148. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/352

Анотація

У статті розкриваються можливості підручників із правознавства 9 та 10 класів для набуття досвіду навчальної діяльності учнів. Обґрунтовується. важливість засвоєння способів дій, творчої діяльності, емоційно-ціннісних ставлень та їх застосування під час виконання завдань, пошуку ефективного способу розв’язання проблеми та оцінювання ситуацій засобами внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.