Статті
ВНУТРІШНЬОПРЕДМЕТНІ ТА МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК ЗАСІБ НАБУТТЯ ДОСВІДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- досвід навчальної діяльності,
- внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки,
- комплексність розв’язання проблемних ситуацій,
- навчання правознавству
Як цитувати
Жидкова, Н. М. . (2016). ВНУТРІШНЬОПРЕДМЕТНІ ТА МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК ЗАСІБ НАБУТТЯ ДОСВІДУ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРАВОЗНАВСТВА. Проблеми сучасного підручника, (16), 135–148. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/352
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються можливості підручників із правознавства 9 та 10 класів для набуття досвіду навчальної діяльності учнів. Обґрунтовується. важливість засвоєння способів дій, творчої діяльності, емоційно-ціннісних ставлень та їх застосування під час виконання завдань, пошуку ефективного способу розв’язання проблеми та оцінювання ситуацій засобами внутрішньопредметних та міжпредметних зв’язків.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.