№ 26 (2021)
Статті

АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОЇ ТРАЄКТОРІЇ ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ «ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕСТЕТИКИ» ГРИГОРІЯ ВАСЯНОВИЧА

Любов Ільницька
Біографія

Опубліковано 01.06.2021

Ключові слова

  • інновація,
  • естетика,
  • педагогічна естетика,
  • інноваційна траєкторія,
  • підручник

Як цитувати

Ільницька, Л. (2021). АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОЇ ТРАЄКТОРІЇ ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ «ПЕДАГОГІЧНОЇ ЕСТЕТИКИ» ГРИГОРІЯ ВАСЯНОВИЧА. Проблеми сучасного підручника, (26), 104‐112. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2021-26-104‐112

Анотація

Аналітичний спектр представленого аналізу розкриває супутні наукові елементи категоріального апарату естетики, як навчальної дисципліни вищої школи в найширшому діапазоні досвідченого інноваційного пошуку, яким і характеризується унікальна фахова педагогічна розробка відомого українського діяча, науковця та літератора – Григорія Петровича Васяновича. Це дослідження спрямовано на ретельне винайдення авторської траєкторії обґрунтування "педагогічної естетики", як самостійного наукового джерела, що має можливості вийти за межі спеціалізованого професійного дискурсу і посісти почесне місце у предметному переліку педагогічних курсів для підготовки профільних спеціалістів академічного ґатунку. Також наголошено на тому, що усталена естетична термінологія відповідного підручникового обігу може розширюватися за рахунок інноваційності теоретико-практичних принципів "Педагогічної естетики" Григорія Васяновича.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.