№ 17 (2016)
Статті

ВИКОРИСТАННЯ КАРИКАТУР В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ (МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ)

П. В. Мороз
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • шкільний підручник історії,
  • структура підручника,
  • ілюстративний матеріал,
  • карикатури

Як цитувати

Мороз , П. В. (2016). ВИКОРИСТАННЯ КАРИКАТУР В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ (МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ). Проблеми сучасного підручника, (17), 241–257. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/369

Анотація

Автор статті зазначає, що важливою складовою повноцінного розвивального навчання на уроці історії є залучання у навчальний процес різних наочних засобів. Основним джерелом цих видів наочності має бути шкільний підручник. Це, на думку авторів, уможливить перетворити його на робочу книгу, яка спонукатиме учня працювати з нею самостійно. У статті розкрито особливості використання карикатур у шкільному підручнику всесвітньої історії, подано методику роботи з ними на уроках історії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.