№ 13 (2013)
Статті

ВИКОРИСТАННЯ КАРИКАТУР В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ ІСТОРІЇ (МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ)

П. В. Мороз
Біографія

Опубліковано 30.12.2013

Ключові слова

  • шкільний підручник історії,
  • структура підручника,
  • ілюстративний матеріал,
  • карикатури

Як цитувати

Мороз, П. В. . (2013). ВИКОРИСТАННЯ КАРИКАТУР В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ ІСТОРІЇ (МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ). Проблеми сучасного підручника, (13), 147–167. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/631

Анотація

У статті розкриваються особливості використання карикатур в шкільному підручнику історії. Подано методику роботи з ними на уроках історії. Автором зазначено, що важливою складовою повноцінного розвивального навчання на уроці історії є залучання у навчальний процес різних наочних засобів. Основним джерелом цих видів наочності має бути шкільний підручник історії. Це, на думку автора, уможливить перетворити його на робочу книгу, яка спонукатиме учня працювати з нею самостійно.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.