№ 16 (2016)
Статті

ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ З АЗЕРБАЙДЖАНСЬКОЇ МОВИ

А. Х. Гаджиєв
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • азербайджанська мова,
  • зміст,
  • підручник,
  • структура,
  • вимога,
  • текст,
  • завдання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Гаджиєв , А. Х. (2016). ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКІВ НОВОГО ПОКОЛІННЯ З АЗЕРБАЙДЖАНСЬКОЇ МОВИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 59–69. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/402

Анотація

Після відновлення незалежності у Азербайджанській Республіці реформи у сфері освіти розпочалися, насамперед, із загальноосвітніх шкіл. Розробка змісту відповідно до нових соціально-економічних відносин, висування на перший план учня як суб’єкта та використання інтерактивних технологій докорінним чином змінили навчання предметам. Такий підхід також створив умови для абсолютно іншої моделі навчання азербайджанській мові. Сучасна навчальна програма (курикулум), побудована на основі очікуваних результатів діяльності учнів, підкреслила важливість створення підручників, що відповідають цим вимогам. У статті повідомляється про підручники нового покоління з азербайджанської мови і поряд із цим коментуються їх характерні особливості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.