Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- підручник,
- полікодовий текст,
- комунікативність,
- сприймання,
- навчальна інформація
- композиційно-графічне моделювання ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто структурно-функціональні особливості компонентів підручника як складної полікодової структури, характеристики вербальних, параграфемних і графічних репрезентантів якої визначають комунікативний потенціал навчальної книги та є предикторами формування різних складників учнівських компетентностей. Визначено й обґрунтовано актуальні напрями дослідження полікодових навчально-наукових текстів. Наведено науково-практичні положення сучасних досліджень, які свідчать про необхідність перегляду принципів композиційно-графічного моделювання підручників, що має бути враховано у процесі проектування й оцінювання навчальної книги.