№ 16 (2016)
Статті

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОЛІКОДОВОГО ТЕКСТУ ПІДРУЧНИКА

А. В. Гривко
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • підручник,
  • полікодовий текст,
  • комунікативність,
  • сприймання,
  • навчальна інформація,
  • композиційно-графічне моделювання
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Гривко, А. В. . (2016). ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОЛІКОДОВОГО ТЕКСТУ ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (16), 81–91. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/404

Анотація

У статті розглянуто структурно-функціональні особливості компонентів підручника як складної полікодової структури, характеристики вербальних, параграфемних і графічних репрезентантів якої визначають комунікативний потенціал навчальної книги та є предикторами формування різних складників учнівських компетентностей. Визначено й обґрунтовано актуальні напрями дослідження полікодових навчально-наукових текстів. Наведено науково-практичні положення сучасних досліджень, які свідчать про необхідність перегляду принципів композиційно-графічного моделювання підручників, що має бути враховано у процесі проектування й оцінювання навчальної книги.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.