№ 16 (2016)
Статті

ОБРАЗ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА В УЯВЛЕННІ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Ю. О. Жук
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • характеристики підручника,
  • образ підручника,
  • навчальна діяльність,
  • факторний аналіз,
  • психосемантика
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Жук, Ю. О. . (2016). ОБРАЗ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА В УЯВЛЕННІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (16), 148–166. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/407

Анотація

У статті описується експериментальне дослідження, метою якого є визначення сприйняття характеристик шкільного підручника, що сформувалися у свідомості учнів старших класів середньої школи. Вивчалися особливості сприйняття старшокласниками образу сучасного шкільного підручника з групи природничонаукових предметів на освітньому рівні 9 класу. Підручник розглядається як основний засіб навчальної діяльності, результативність використання якого учнем визначається якостями засобу й особистісним ставленням учня до знаряддя діяльності. Метод дослідження базується на використанні технології семантичного диференціала. Визначено основні фактори, що описують образ підручника у свідомості учнів. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.