№ 16 (2016)
Статті

ПРИРОДНИЧОНАУКОВА КАРТИНА СВІТУ У МОДУЛЬНО-ЗАЛІКОВІЙ СИСТЕМІ ПІДРУЧНИКА “ПРИРОДОЗНАВСТВО-11”

В. Р. Ільченко
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • інтегрований курс “Природознавство”,
  • “випереджаючі організатори” знань,
  • модульно-залікова система,
  • загальні закономірності природи,
  • природничонаукова картина світу,
  • образ природи
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Ільченко, В. Р. . (2016). ПРИРОДНИЧОНАУКОВА КАРТИНА СВІТУ У МОДУЛЬНО-ЗАЛІКОВІЙ СИСТЕМІ ПІДРУЧНИКА “ПРИРОДОЗНАВСТВО-11”. Проблеми сучасного підручника, (16), 178–184. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/409

Анотація

У статті піднімається проблема використання модульно-залікової системи в інтегрованому курсі “Природознавство” (10–11), розкривається роль найбільш широких понять природознавства в об’єднанні змісту модулів і навчального матеріалу в цілісність. Серед таких понять, які виступають в ролі “випереджальних організаторів” знань про природу, – система загальних закономірностей природи (збереження, спрямованості самочинних процесів до рівноважного стану, періодичності процесів у природі). Зміст її включає: закони збереження маси речовини, збереження повної маси ізольованої системи, закон збереження і перетворення енергії, закон збереження електричного заряду; принцип необоротності, закон Дарвіна; періодичний закон, закони обертального, коливального, хвильового руху, поняття про біоритми. Як видно зі змісту системи загальних закономірностей, вони можуть бути онтодидактичним стрижнем інтеграції в цілісність всіх елементів знань про природу, що вивчаються в старшій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.