№ 16 (2016)
Статті

ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ СЕРЕДНІХ ВІКІВ

Ю. Б. Малієнко
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • компетентність,
  • компетентнісний підхід до навчання історії,
  • історична компетентність,
  • зміст курсу “Історія Середніх віків”,
  • підручник з історії Середніх віків,
  • навчально-пізнавальний та виховний потенціал підручника
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Малієнко, Ю. Б. . (2016). ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ІСТОРІЇ СЕРЕДНІХ ВІКІВ. Проблеми сучасного підручника, (16), 203–212. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/412

Анотація

У статті визначено сучасні вимоги до підручників з історії Середніх віків уконтексті компетентнісного підходу до навчання,  обґрунтовано актуальність взаємодії усіх його складових, що мають реалізовуватися на уроках всесвітньої історії у 7 класі, охарактеризовано основні вимоги до формування історичної компетентності у семикласників засобами підручника, розкрито шляхи запровадження компетентнісного підходу на уроках всесвітньої історії у 7 класі, висвітлено навчально-пізнавальний та виховний потенціал зазначеного курсу. Автором проаналізована сутність предметної історичної компетентності як інтегрального показника когнітивної, дослідницької, емоційно-оцінної діяльності учнів. У статті наведено типи завдань, які може використовувати учитель для формування просторової, хронологічної, інформаційної, логічної, аксіологічної, компетентностей. Перетворення таких завдань на навчально-пізнавальну систему сприятиме формуванню у семикласників цілісної історичної компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.