№ 16 (2016)
Статті

НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ БАГАТОМОВНОСТІ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ ШКОЛЯРІВ

О. О. Першукова
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • формування багатомовності,
  • багатомовна освіта школярів,
  • альні матеріали для формування багатомовної комунікативної компетентності,
  • мовна освіта школярів у країнах Західної Європи

Як цитувати

Першукова, О. О. (2016). НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ БАГАТОМОВНОСТІ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИХ ШКОЛЯРІВ. Проблеми сучасного підручника, (16), 304–318. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/421

Анотація

Стаття присвячена аналізу колекції навчальних матеріалів для формування багатомовності дітей шкільного віку у країнах Західної Європи. Автор привертає увагу читача до відмінностей у підходах до використання підручників і посібників у країнах Західної Європи й вітчизняній школі. Наведено результати вивчення європейськими фахівцями пропозиції на європейському ринку підручників і посібників для багатомовної освіти. Відзначено, що у зв’язку зі змінами мовно-етнічного складу учнів та упровадженням комунікативного підходу процес навчання основної мови шкільництва зазнав сутнісних перетворень, зокрема став орієнтованим на застосування мови як засобу спілкування і опанування предметного змісту. Особливої уваги надано підтримці учнів, для яких мова навчання не є основною; процес формування функціональних вмінь запозичив ознаки методики навчання іноземної/другої мови. Автором схарактеризовані особливості НМК з навчання англійської мови як засобу глобальної комунікації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.