Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- методика,
- навчально-виховний процес,
- учні,
- географія,
- шкільний підручник
- формування,
- пошуково-дослідницька компетентність ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Статтю присвячено вивченню можливостей підручника географії для формування пошуково-дослідницьких умінь та навичок учитися, здатності учнів користуватися набутими знаннями в умовах ринкових відносин. Представлено методику накопичення географічних знань шляхом практичного використання змісту підручника. Розкрито значну вагомість позатекстового компонента структурного змісту підручника для навчання в нових умовах. Продемонстровано зразки запитань і завдань пошуково-дослідницького характеру з курсу географії “Україна у світі: природа і населення” для формування компетентності учнів за допомогою підручника. Розроблено оптимальні психолого-педагогічні умови для здобуття нових географічних знань у контексті компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.