№ 16 (2016)
Статті

МОЖЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА ГЕОГРАФІЇ У ФОРМУВАННІ ПОШУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

Л. А. Покась
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • методика,
  • навчально-виховний процес,
  • учні,
  • географія,
  • шкільний підручник,
  • формування,
  • пошуково-дослідницька компетентність
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Покась, Л. А. . (2016). МОЖЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКА ГЕОГРАФІЇ У ФОРМУВАННІ ПОШУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (16), 339–348. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/424

Анотація

Статтю присвячено вивченню можливостей підручника географії для формування пошуково-дослідницьких умінь та навичок учитися, здатності учнів користуватися набутими знаннями в умовах ринкових відносин. Представлено методику накопичення географічних знань шляхом практичного використання змісту підручника. Розкрито значну вагомість позатекстового компонента структурного змісту підручника для навчання в нових умовах. Продемонстровано зразки запитань і завдань пошуково-дослідницького характеру з курсу географії “Україна у світі: природа і населення” для формування компетентності учнів за допомогою підручника. Розроблено оптимальні психолого-педагогічні умови для здобуття нових географічних знань у контексті компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.