№ 16 (2016)
Статті

ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМАТИКИ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ” ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ

Т. К. Полонська
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • тематика,
  • тематичний модуль,
  • елективний курс,
  • іноземна мова,
  • навчальний посібник,
  • профільна школа
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Полонська, Т. К. . (2016). ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМАТИКИ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ” ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 349–360. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/425

Анотація

У статті описано технологію визначення тематики навчального посібника елективного курсу з англійської мови “Культура і мистецтво Великої Британії” для учнів профільної школи. Зазначено домінуючу роль навчального посібника як основного засобу оволодіння старшокласниками змістом елективного курсу. Створення зазначеного англомовного посібника має розширити і поглибити знання учнів 10–11 класів про культуру країни, мова якої вивчається. Його зміст ґрунтується на досвіді учнів, набутому ними під час вивчення іноземної мови в початковій та основній школі. Значну увагу приділено аналізу результатів анкетування старшокласників і вчителів англійської мови ЗНЗ України щодо змістового наповнення навчального посібника, що стало основою для визначення змісту його структурних компонентів (тематичних модулів і тем).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.