ТЕХНОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМАТИКИ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ЕЛЕКТИВНОГО КУРСУ “КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ” ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- тематика,
- тематичний модуль,
- елективний курс,
- іноземна мова,
- навчальний посібник
- профільна школа ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті описано технологію визначення тематики навчального посібника елективного курсу з англійської мови “Культура і мистецтво Великої Британії” для учнів профільної школи. Зазначено домінуючу роль навчального посібника як основного засобу оволодіння старшокласниками змістом елективного курсу. Створення зазначеного англомовного посібника має розширити і поглибити знання учнів 10–11 класів про культуру країни, мова якої вивчається. Його зміст ґрунтується на досвіді учнів, набутому ними під час вивчення іноземної мови в початковій та основній школі. Значну увагу приділено аналізу результатів анкетування старшокласників і вчителів англійської мови ЗНЗ України щодо змістового наповнення навчального посібника, що стало основою для визначення змісту його структурних компонентів (тематичних модулів і тем).