Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- профільне навчання,
- підручник з правознавства,
- компетентнісний підхід,
- предметна правова компетентність,
- компетентнісно орієнтований підручник з правознавства
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті викладено концептуальні основи побудови підручника з правознавства для профільного навчання. Зазначено, що такий підручник має забезпечувати розвиток в учнів предметної правової компетентності профільного рівня; його зміст має ґрунтуватися на змісті юридичної науки, відображати її новітні досягнення, сприяти розвитку в учнів емпіричного та теоретичного мислення, охоплювати суттєвий практичний складник, створювати можливості для реалізації внутрішньопредметних (міжтемних) та міжпредметних зв’язків, використання різноманітних методів навчання.