Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- електронний підручник,
- інтерактивний засіб навчання,
- модель процесу навчання,
- якість освіти
Як цитувати
Семенів, Н. Л. . (2016). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 384–392. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/428
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються особливості використання електронного підручника на уроках української мови. Подано методичні рекомендації викладання предмета за інтерактивним засобом навчання. Зазначено нові можливості електронного підручника, які сприяють реалізації індивідуального та самостійного навчання, та доведено ефективність його як засобу підвищення якості освіти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.