№ 16 (2016)
Статті

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Н. Л. Семенів
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • електронний підручник,
  • інтерактивний засіб навчання,
  • модель процесу навчання,
  • якість освіти

Як цитувати

Семенів, Н. Л. . (2016). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 384–392. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/428

Анотація

У статті розглядаються особливості використання електронного підручника на уроках української мови. Подано методичні рекомендації викладання предмета за інтерактивним засобом навчання. Зазначено нові можливості електронного підручника, які сприяють реалізації індивідуального та самостійного навчання, та доведено ефективність його як засобу підвищення якості освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.