№ 16 (2016)
Статті

МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

А. М. Тарара
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • методологічні аспекти,
  • наукова основа,
  • концептуальні підходи,
  • проектування змісту,
  • профільне навчання,
  • профільна технологічна освіта
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Тарара, А. М. . (2016). МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Проблеми сучасного підручника, (16), 403–414. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/430

Анотація

У статті визначено й обґрунтовано наукову основу, методологічні аспекти педагогічного проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі. Наукова основа проектування змісту охоплює: концептуальні засади профільного навчання, теоретико-методологічні засади процесу педагогічного проектування змісту та його етапи, наукові підходи, принципи проектування змісту та критерії його добору, концептуальні положення щодо формування творчої особистості, інноваційні підходи структурування змісту, моделі. Визначені методологічні аспекти проектування змісту профільної технологічної освіти старшокласників розглядаються як складова частина сучасної наукової основи педагогічного проектування змісту. Зазначається, що проектування змісту за нової методології започаткує переведення професійно-зорієнтованого проектування в площину інноваційних педагогічних технологій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.