ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ПІДРУЧНИКУ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 5-го КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З НАВЧАННЯМ МОВАМИ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
Опубліковано 01.06.2021
Ключові слова
- компетентнісний підхід,
- підручник,
- українська література,
- 5-й клас
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті окреслено проблему реалізації компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті, що є одним із пріоритетних напрямів її розвитку. Висвітлено особливості реалізації зазначеної проблеми в підручнику української літератури для 5-го класу закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин, що полягають у переосмисленні способу подання навчального матеріалу, що стосується теорії літератури, біографічних відомостей про письменників, творчість яких вивчається, системи запитань і завдань, ілюстративного матеріалу підручника тощо. Висловлено пропозиції, на що варто звернути увагу авторам під час створення компетентнісно орієнтованого підручника української літератури для 5 класу.