Статті
ЯКА НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОТРІБНА СУЧАСНОМУ УЧНЮ: РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІЗУ ЗМІСТУПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Опубліковано 30.12.2015
Ключові слова
- підручник з іноземної мови,
- початкова школа,
- аналіз,
- рекомендації
Як цитувати
Редько, В. Г. . (2015). ЯКА НАВЧАЛЬНА ЛІТЕРАТУРА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОТРІБНА СУЧАСНОМУ УЧНЮ: РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІЗУ ЗМІСТУПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (15), 198–208. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/497
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті автор розглядає особливості змісту навчання іноземної мови у початковій школі, визначає об’єкти і критерії оцінювання підручників як основних засобів оволодіння цим змістом. На засадах здійсненого ним аналізу чинних шкільних підручників зроблено відповідні висновки та сформульовано рекомендації щодо удосконалення їх змісту.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.