ДИДАКТИЧНА ПРОГНОСТИКА В КОНТЕКСТІ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- педагогічне прогнозування,
- дидактична прогностика,
- підручник,
- підручникотворення
Як цитувати
Авторське право (c) 2014 О. М. Топузов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто проблему застосування дидактичної прогностики в контексті теоретико-методичного забезпечення сучасного підручникотворення. Обґрунтовано значущість дидактичної прогностики для створення сучасного підручника, визначено основні завдання дидактичної прогностики в галузі підручникотворення. Розглянуто основні функції дидактичної прогностики щодо передбачення розвитку підручника як важливого засобу навчання. Визначено методи наукового прогнозування, які застосовуватимуться в контексті методичного забезпечення створення вказаного виду навчальної літератури.