№ 14 (2014)
Статті

ДИДАКТИЧНА ПРОГНОСТИКА В КОНТЕКСТІ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА

О. М. Топузов
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • педагогічне прогнозування,
  • дидактична прогностика,
  • підручник,
  • підручникотворення

Як цитувати

Топузов, О. М. . (2014). ДИДАКТИЧНА ПРОГНОСТИКА В КОНТЕКСТІ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (14), 12–20. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/515

Анотація

У статті розглянуто проблему застосування дидактичної прогностики в контексті теоретико-методичного забезпечення сучасного підручникотворення. Обґрунтовано значущість дидактичної прогностики для створення сучасного підручника, визначено основні завдання дидактичної прогностики в галузі підручникотворення. Розглянуто основні функції дидактичної прогностики щодо передбачення розвитку підручника як важливого засобу навчання. Визначено методи наукового прогнозування, які застосовуватимуться в контексті методичного забезпечення створення вказаного виду навчальної літератури.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.