Статті
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- шкільний підручник,
- зміст навчання,
- фундаменталізація навчання,
- гуманітаризація навчання
Як цитувати
Барановська, О. В. . (2014). ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗМІСТІ СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 34–41. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/518
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються сучасні підходи до понять «фундаменталізація навчання», «гуманітаризація навчання», особливості відбору змісту гумані- тарних предметів в умовах фундаменталізації навчання, наведено результати експериментального дослідження у даному напрямку в українській школі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.