№ 14 (2014)
Статті

ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗМІСТІ СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКІВ

О. В. Барановська
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • зміст навчання,
  • фундаменталізація навчання,
  • гуманітаризація навчання

Як цитувати

Барановська, О. В. . (2014). ГУМАНІСТИЧНА ПАРАДИГМА ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ЗМІСТІ СУЧАСНИХ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 34–41. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/518

Анотація

У статті розглядаються сучасні підходи до понять «фундаменталізація навчання», «гуманітаризація навчання», особливості відбору змісту гумані- тарних предметів в умовах фундаменталізації навчання, наведено результати експериментального дослідження у даному напрямку в українській школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.