№ 14 (2014)
Статті

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

О. О. Бєлошицький
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • профорієнтація,
  • трудове навчання,
  • учні,
  • непрестижні професії

Як цитувати

Бєлошицький, О. О. . (2014). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Проблеми сучасного підручника, (14), 47–58. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/520

Анотація

В статті викладено результати дослідження щодо профорієнтації учнівської молоді. При цьому виокремлено, що у кожному суспільстві існує економічна потреба у непрестижних професіях проте при цьому відбувається їх недооцінка державою. Окрім того, необхідно враховувати, що учнівська молодь апріорі не бажає обирати непрестижну працю. Одним із шляхів подолання цієї неузгодженості між потребами суспільства та бажаннями молоді можна вважати те, що профорієнтація на непрестижні професії за радянських часів визнавалася важливим державним завданням, проте такий підхід не може бути застосована в ринковій економіці. Таким чином, можна констатувати, що вчитель трудового навчання залишився сам на сам з проблемою профорієнтації учнів на непрестижні професії, і на сьогодні вчитель не має дієвого засобу, як орієнтувати на них учнівську молодь.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.