Статті
ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРОПЕЙСЬКИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ У СТВОРЕННІ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- сучасний шкільний підручник,
- наукові підходи до створення шкільних підручників,
- вимоги до українського шкільного підручника,
- європейські критерії оцінювання якості шкільних підручників
Як цитувати
Варава, В. Ю. ., & Гораш, К. В. . (2014). ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРОПЕЙСЬКИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ У СТВОРЕННІ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 86–95. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/524
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Авторами статті визначено головні наукові підходи до створення шкільних підручників; здійснено дослідження щодо вимог, визначених вітчизняними вченими, та європейських критеріїв оцінювання якості шкільних підручників.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.