№ 14 (2014)
Статті

ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРОПЕЙСЬКИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ У СТВОРЕННІ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ

В. Ю. Варава
Біографія
К. В. Гораш
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • сучасний шкільний підручник,
  • наукові підходи до створення шкільних підручників,
  • вимоги до українського шкільного підручника,
  • європейські критерії оцінювання якості шкільних підручників

Як цитувати

Варава, В. Ю. ., & Гораш, К. В. . (2014). ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРОПЕЙСЬКИХ КРИТЕРІЇВ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ У СТВОРЕННІ УКРАЇНСЬКИХ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 86–95. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/524

Анотація

Авторами статті визначено головні наукові підходи до створення шкільних підручників; здійснено дослідження щодо вимог, визначених вітчизняними вченими, та європейських критеріїв оцінювання якості шкільних підручників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.