№ 14 (2014)
Статті

КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ЛЮДИНОЗНАВСТВО» ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Г. О. Васьківська
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • людинознавство,
  • система знань про людину,
  • учень старшої школи,
  • інтерактивні технології,
  • навчальний посібник,
  • рефлексійно-пошукова діяльність,
  • проблемно-рефлексійні ситуації,
  • форми роботи на уроці
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Васьківська, Г. О. . (2014). КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ЛЮДИНОЗНАВСТВО» ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 109–120. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/526

Анотація

У статті доводиться необхідність цілісного підходу до вивчення людини як істоти природної і як соціального індивідуума, суб’єкта психічної і духовної діяльності. На думку автора, система знань про людину у старшокласників буде сформована за умови здійснення інтеграції знань людинознавчого, суспільствознавчого і природознавчого характеру. Добір змісту для посібника «Людинознавство» здійснювався з урахуванням формування в учнів 10–11-х класів системи знань про людину на засадах міжпредметних і метапредметних зв’язків, компетентнісного, рефлексійного і синергетичного підходів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.