КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «ЛЮДИНОЗНАВСТВО» ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- людинознавство,
- система знань про людину,
- учень старшої школи,
- інтерактивні технології,
- навчальний посібник
- рефлексійно-пошукова діяльність,
- проблемно-рефлексійні ситуації,
- форми роботи на уроці ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті доводиться необхідність цілісного підходу до вивчення людини як істоти природної і як соціального індивідуума, суб’єкта психічної і духовної діяльності. На думку автора, система знань про людину у старшокласників буде сформована за умови здійснення інтеграції знань людинознавчого, суспільствознавчого і природознавчого характеру. Добір змісту для посібника «Людинознавство» здійснювався з урахуванням формування в учнів 10–11-х класів системи знань про людину на засадах міжпредметних і метапредметних зв’язків, компетентнісного, рефлексійного і синергетичного підходів.