№ 14 (2014)
Статті

ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА

М. В. Васьківський
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • зміст сучасного підручника,
  • професійне самовизначення старшокласників,
  • ціннісно-орієнтований підхід,
  • система профільноспрямованих завдань

Як цитувати

Васьківський, М. В. . (2014). ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (14), 121–129. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/527

Анотація

У статті окреслено проблему ціннісно-орієнтованого підходу у процесі професійного самовизначення учнів старшої школи. Автор доводить доцільність включення до шкільного підручника профільноспрямованих завдань, наводить їх приклади для підручників «Біологія», «Хімія», «Українська мова». Подаються практичні рекомендації розробникам програм і підручників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.