Статті
ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- зміст сучасного підручника,
- професійне самовизначення старшокласників,
- ціннісно-орієнтований підхід,
- система профільноспрямованих завдань
Як цитувати
Васьківський, М. В. . (2014). ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЗМІСТУ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (14), 121–129. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/527
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті окреслено проблему ціннісно-орієнтованого підходу у процесі професійного самовизначення учнів старшої школи. Автор доводить доцільність включення до шкільного підручника профільноспрямованих завдань, наводить їх приклади для підручників «Біологія», «Хімія», «Українська мова». Подаються практичні рекомендації розробникам програм і підручників.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.