№ 14 (2014)
Статті

ВНЕСОК ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ У СТАНОВЛЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ

М. В. Головко
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • історія вітчизняної дидактики фізики,
  • зміст навчання фізики,
  • Український науково-дослідний інститут педагогіки,
  • Інститут педагогіки,
  • підручник фізики

Як цитувати

Головко, . М. В. (2014). ВНЕСОК ІНСТИТУТУ ПЕДАГОГІКИ У СТАНОВЛЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 138–149. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/529

Анотація

У статті досліджуються питання теорії і практики створення підручника фізики для середньої школи. Аналізуються особливості цього процесу в історії вітчизняної дидактики фізики, вплив соціокультурних чинників на розвиток вимог щодо змісту та методичного апарату підручника фізики. Акцентується увага на необхідності дослідження традицій створення вітчизняного підручника фізики та можливості використання історико-дидактичного досвіду в удосконаленні технологій розроблення навчальної книги з фізики для середньої загальноосвітньої школи. Обґрунтовується роль Українського науково-дослідного інституту педагогіки у формуванні дидактичних засад підручника фізики, внесок представників вітчизняної методичної науки, які створили оригінальні дидактичні системи навчання фізики для трудової школи. Висвітлюється значення сучасних досліджень науковців Інституту педагогіки у розвитку підручника фізики як засобу відображення змісту шкільної освіти, одного з механізмів реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Обґрунтовується системність процесу творення вітчизняного підручника фізики та вагомість внеску Інституту педагогіки на різних етапах розвитку шкільної фізичної освіти та педагогічної науки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.