№ 14 (2014)
Статті

АНАЛІЗ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ

Н. О. Гончарова
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • констатувальний експеримент,
  • диференційований підхід,
  • диференційовані дидактичні матеріали,
  • урок географії,
  • навчальна діяльність

Як цитувати

Гончарова, Н. О. . (2014). АНАЛІЗ КОНСТАТУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ЩОДО ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ. Проблеми сучасного підручника, (14), 150–156. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/530

Анотація

У статті описано хід констатувального експерименту, який було проведено на базі загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва і України з метою виявлення рівня використання диференційованих дидактичних матеріалів при вивченні курсу «Географія материків і океанів» (7 клас). Проаналізовані дані анкетування, інтерв’ювання і опитування вчителів географії відображені у таблицях №1 «Місце диференційованих дидактичних матеріалів на уроках географії в 7 класі» і №2 «Диференційований підхід і дидактичні матеріали очима вчителів». Розкрито основні проблеми, з якими стикаються вчителі при виборі дидактичних матеріалів для використання на уроці та висловлені пропозиції щодо майбутньої розробки науково-методичного комплексу із зазначеної проблеми. Результати констатувального експерименту показали, що більшість вчителів усвідомлює необхідність диференційованого підходу до розробки і використання дидактичних матеріалів на уроках географії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.