№ 14 (2014)
Статті

ВПЛИВ СТУПЕНЯ АБСТРАКЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПІДРУЧНИКА НА ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ

К. Ж. Гуз
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • емпіричний,
  • аналітико-гуманітарний та аналітичний точний типи інтелекту,
  • вузькопредметні,
  • галузеві знання,
  • прогностичний та аксіоматичний ступені абстракції,
  • загальні закономірності природи
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Гуз, К. Ж. . (2014). ВПЛИВ СТУПЕНЯ АБСТРАКЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ПІДРУЧНИКА НА ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 174–181. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/533

Анотація

У статті розкриваються вплив ступенів абстракції навчального матеріалу підручника предметів природничого циклу на формування рівня інтелекту учнів, досвід утілення високих ступенів абстракції в підручниках до освітньої моделі «Довкілля».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.