№ 14 (2014)
Статті

ПІДРУЧНИК ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Г. М. Ісаєва
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • підручник,
  • навчальне проектування,
  • проектна діяльність,
  • творча проектна діяльність,
  • учнівський проект,
  • навички,
  • уміння,
  • саморозвиток учня
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Ісаєва, Г. М. . (2014). ПІДРУЧНИК ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 221–231. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/539

Анотація

У статті розглядається проблема формування умінь проектної діяльності учнів у процесі роботи з підручником географії. Дано визначення суті понять «навчальне проектування», «проектна діяльність», «творча проектна діяльність». Показана роль підручника у створенні невеликих проектів на уроці, приведено алгоритм проектної діяльності, розкривається методика організації самостійної роботи учнів у групах. Визначені завдання для груп і кожного учня у ній. Розкривається організація домашньої роботи учнів з підручником, що сприяє формуванню проектної діяльності. Акцентується увага на практичний аспект зв’язку навчання з життям. Як приклад наводиться уривок з учнівського проекту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.