Статті
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- навчання,
- освіта,
- діагностика,
- контроль,
- моніторинг
- інформаційні технології,
- навчальний посібник,
- система навчання,
- електронний підручник,
- навчальне середовище ...Більше
Як цитувати
Карташова, Л. А. . (2014). ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ КОМП’ЮТЕРНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІАГНОСТИКИ ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 248–258. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/541
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються проблеми, викликані принципово новими вимогами до засобів діагностики освітніх результатів. Авторами розглянута можливість використання електронних підручників у якості засобів діагностики освітніх результатів. З’ясовано, що зазначені засоби надають викладачам можливість: проводити інтерактивні заняття з метою формування мотивації навчання студентів, поглиблення їхнього розуміння предмета вивчення; визначати особисті досягнення студентів та місце кожного за рейтингом тощо.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.