№ 14 (2014)
Статті

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Я. П. Кодлюк
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • підручник для початкової школи,
  • молодші школярі,
  • концепція навчальної книги,
  • психологічні,
  • дидактичні та методичні основи побудови підручника.

Як цитувати

Кодлюк, Я. П. . (2014). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 284–292. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/546

Анотація

У статті аналізуються концептуальні (психологічні, дидактичні та методичні) основи побудови підручника для школи першого ступеня; висловлюється думка про доцільність виділення (з огляду на реалії сьогодення) поліграфічних основ створення навчальної книги, адресованої молодшим школярам.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.