Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- підручник для початкової школи,
- молодші школярі,
- концепція навчальної книги,
- психологічні,
- дидактичні та методичні основи побудови підручника.
Як цитувати
Кодлюк, Я. П. . (2014). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 284–292. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/546
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті аналізуються концептуальні (психологічні, дидактичні та методичні) основи побудови підручника для школи першого ступеня; висловлюється думка про доцільність виділення (з огляду на реалії сьогодення) поліграфічних основ створення навчальної книги, адресованої молодшим школярам.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.