№ 14 (2014)
Статті

ЯКІСНІ ЗАДАЧІ В ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ

О. П. Кравчук
Біографія
Т. М. Хмара
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • проблема якості,
  • проблема змісту,
  • дидактична функція,
  • між предметні зв’язки,
  • зміст шкільного підручника

Як цитувати

Кравчук, О. П. ., & Хмара, Т. М. . (2014). ЯКІСНІ ЗАДАЧІ В ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ. Проблеми сучасного підручника, (14), 321–329. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/550

Анотація

Однією з умов успішного формування природознавчої компетентності є забезпечення такого змісту підручника, який забезпечить розв’язання проблеми пізнання засобом логічних дій, а саме за допомогою встановлення між предметних зв’язків, створення математичних моделей, накопичення нової інформації тощо. Розв’язання поставлених задач може не вимагати від учня виконання математичних розрахунків, однак обов’язковою залишається необхідність інтегрувати зміст одразу декількох предметів. У той же час це допомагає учню визначити основні характеристики явища, що вивчається, виокремити некорисну інформацію, встановити ієрархію зв’язків між об’єктом та явищем. У статті розглядаються особливості забезпечення якості шкільного підручника, вимог до його змісту та дидактичних функцій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.