Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- проблема якості,
- проблема змісту,
- дидактична функція,
- між предметні зв’язки,
- зміст шкільного підручника
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
Однією з умов успішного формування природознавчої компетентності є забезпечення такого змісту підручника, який забезпечить розв’язання проблеми пізнання засобом логічних дій, а саме за допомогою встановлення між предметних зв’язків, створення математичних моделей, накопичення нової інформації тощо. Розв’язання поставлених задач може не вимагати від учня виконання математичних розрахунків, однак обов’язковою залишається необхідність інтегрувати зміст одразу декількох предметів. У той же час це допомагає учню визначити основні характеристики явища, що вивчається, виокремити некорисну інформацію, встановити ієрархію зв’язків між об’єктом та явищем. У статті розглядаються особливості забезпечення якості шкільного підручника, вимог до його змісту та дидактичних функцій.