Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- природокористування,
- екологічне виховання,
- підручники географії,
- екологічна криза,
- навколишнє середовище
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема використання потенційних можливостей шкільних підручників з географії в екологічному вихованні учнів. Проблема використання потенційних можливостей підручників географії в екологічному вихованні учнів розглядається в даній статті як результат протиріччя між об’єктивною потребою суспільства з залученням цього предмету до діяльності природоохоронного характеру і недостатнім рівнем їх використання в практиці роботи загальноосвітньої школи. Автор робить висновок, що завдяки науковим знанням та природоохоронному вихованню можна змінити уявлення, що склались протягом багатьох віків про невичерпність багатств природи.