Статті
ДО ПИТАННЯ ПРО ІЛЮСТРАЦІЇ В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ : ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО- МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- позатекстовий компонент,
- предмети духовно-морального спрямування,
- ілюстрація,
- підручник,
- етика
Як цитувати
Кришмарел, В. Ю. . (2014). ДО ПИТАННЯ ПРО ІЛЮСТРАЦІЇ В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ : ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО- МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (14), 341–349. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/553
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті подано рекомендації, виконання яких покликано підвищити ефективність використання ілюстративного матеріалу, розміщеного у підручниках духовно-морального спрямування. Проаналізовано загальні та специфічні особливості візуального матеріалу, визначено аспекти, які потребують особливої уваги при використанні в підручниках з релігійною компонентою.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.