№ 14 (2014)
Статті

ДО ПИТАННЯ ПРО ІЛЮСТРАЦІЇ В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ : ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО- МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ

В. Ю. Кришмарел
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • позатекстовий компонент,
  • предмети духовно-морального спрямування,
  • ілюстрація,
  • підручник,
  • етика

Як цитувати

Кришмарел, В. Ю. . (2014). ДО ПИТАННЯ ПРО ІЛЮСТРАЦІЇ В ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКАХ : ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ ДУХОВНО- МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (14), 341–349. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/553

Анотація

У статті подано рекомендації, виконання яких покликано підвищити ефективність використання ілюстративного матеріалу, розміщеного у підручниках духовно-морального спрямування. Проаналізовано загальні та специфічні особливості візуального матеріалу, визначено аспекти, які потребують особливої уваги при використанні в підручниках з релігійною компонентою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.