№ 14 (2014)
Статті

НОВІ ПІДХОДИ ДО ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДРУЧНИКУ З ІНФОРМАТИКИ

В. В. Лапінський
Біографія
І. Ю. Регейло
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • інформатика,
  • навчальна книга,
  • наратив,
  • укрупнені дидактичні одиниці,
  • проблемне навчання

Як цитувати

Лапінський, В. В. ., & Регейло, І. Ю. . (2014). НОВІ ПІДХОДИ ДО ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ПІДРУЧНИКУ З ІНФОРМАТИКИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 356–365. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/555

Анотація

За результатами аналізу середовища, яке оточує сучасних учнів, та специфіки навчального предмету «Інформатика», зроблено висновок щодо необхідності пошуку нових підходів до створення підручників. Зазначено, що конструювання навчальних текстів доцільно здійснювати з поєднанням предметно-центричного і психодидактичного підходів. Визнано за доцільне використання методу укрупнення дидактичних одиниць, які набувають властивостей моделей діяльності учня. Застосування інтеракції читача й авторів навчального тексту ініціює псевдодіалог і сприяє персоніфікації автора тексту суб’єктом навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.