№ 14 (2014)
Статті

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ОПРАЦЮВАННЯ СТАТЕЙ ПІДРУЧНИКА

Т. С. Мартинюк
Біографія
С. І. Сударікова
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • підручник,
  • методичний потенціал,
  • організація навчання,
  • інтерактивне навчання,
  • технології

Як цитувати

Мартинюк, Т. С. ., & Сударікова, С. І. . (2014). ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ОПРАЦЮВАННЯ СТАТЕЙ ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (14), 390–396. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/558

Анотація

У статті висвітлено питання використання методичного потенціалу підручника та організації діяльнісного підходу до роботи учнів з ним у процесі навчання географії. Показано, що спільна діяльність учнів у процесі освоєння навчального матеріалу сприяє формуванню найважливіших загально навчальних умінь– прийомів інформаційно-комунікативної діяльності, що забезпечують засвоєння програмних знань та є основою для самонавчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.