Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- підручник,
- методичний потенціал,
- організація навчання,
- інтерактивне навчання,
- технології
Як цитувати
Мартинюк, Т. С. ., & Сударікова, С. І. . (2014). ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ОПРАЦЮВАННЯ СТАТЕЙ ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (14), 390–396. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/558
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті висвітлено питання використання методичного потенціалу підручника та організації діяльнісного підходу до роботи учнів з ним у процесі навчання географії. Показано, що спільна діяльність учнів у процесі освоєння навчального матеріалу сприяє формуванню найважливіших загально навчальних умінь– прийомів інформаційно-комунікативної діяльності, що забезпечують засвоєння програмних знань та є основою для самонавчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.