Статті
ПІДРУЧНИКИ З ІНТЕГРОВАНИХ КУРСІВ «МИСТЕЦТВО» ТА «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» В КОНТЕКСТІ ЦІЛІСНОЇ МОДЕЛІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- інтегровані курси,
- зміст підручників,
- мистецтво та художня культура,
- загальноосвітня школа
Як цитувати
Масол, Л. М. . (2014). ПІДРУЧНИКИ З ІНТЕГРОВАНИХ КУРСІВ «МИСТЕЦТВО» ТА «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» В КОНТЕКСТІ ЦІЛІСНОЇ МОДЕЛІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 396–399. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/559
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті висвітлено теоретичні засади особистісно-зорієнтованого, компетентнісного, діяльнісного, аксіологічного та інтегративного підходів до конструювання змісту підручників з інтегрованих курсів «Мистецтво» та «Художня культура» для загальноосвітньої школи, принципи застосування галузевого вектору дослідження в рамка художньо-освітньої галузі.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.