№ 14 (2014)
Статті

ПІДРУЧНИКИ З ІНТЕГРОВАНИХ КУРСІВ «МИСТЕЦТВО» ТА «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» В КОНТЕКСТІ ЦІЛІСНОЇ МОДЕЛІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Л. М. Масол
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • інтегровані курси,
  • зміст підручників,
  • мистецтво та художня культура,
  • загальноосвітня школа

Як цитувати

Масол, Л. М. . (2014). ПІДРУЧНИКИ З ІНТЕГРОВАНИХ КУРСІВ «МИСТЕЦТВО» ТА «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» В КОНТЕКСТІ ЦІЛІСНОЇ МОДЕЛІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 396–399. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/559

Анотація

У статті висвітлено теоретичні засади особистісно-зорієнтованого, компетентнісного, діяльнісного, аксіологічного та інтегративного підходів до конструювання змісту підручників з інтегрованих курсів «Мистецтво» та «Художня культура» для загальноосвітньої школи, принципи застосування галузевого вектору дослідження в рамка художньо-освітньої галузі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.