№ 14 (2014)
Статті

ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Н. Ю. Матяш
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • досвід,
  • підручник,
  • біологія,
  • систематизація знань про людину,
  • основна школа

Як цитувати

Матяш, Н. Ю. . (2014). ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ ПРО ЛЮДИНУ В ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 400–408. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/560

Анотація

У статті розкритий зарубіжний досвід систематизації знань про людину в підручниках з біології для основної школи, яка виражена: всистемі понять про нервово-гуморальну регуляцію, закладену на початку розділу в темах «Нервова система» і «Ендокринна система», і розвинену при вивченні регуляції кровообігу, дихання тощо; у знаннях про збереження здоров’я, що проходять наскрізною змістовою лінією; в упровадженні функціонального підходу до формування змісту, що дає змогу закцентувати увагу учнів на розкритті єдності будови і функцій органів або систем органів та цілісності процесів життєдіяльності організму людини; у схематизації, вираженій у схемах і схематичних малюнках, які дають змогу учням систематизувати навчальну інформацію про складні фізіологічні процеси; в системі завдань, спрямованій на ефективне засвоєння учнями навчального матеріалу.
Досвід щодо систематизації знань про людину можна враховувати під час вдосконалення вітчизняних підручників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.