Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- досвід,
- підручник,
- біологія,
- систематизація знань про людину,
- основна школа
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкритий зарубіжний досвід систематизації знань про людину в підручниках з біології для основної школи, яка виражена: всистемі понять про нервово-гуморальну регуляцію, закладену на початку розділу в темах «Нервова система» і «Ендокринна система», і розвинену при вивченні регуляції кровообігу, дихання тощо; у знаннях про збереження здоров’я, що проходять наскрізною змістовою лінією; в упровадженні функціонального підходу до формування змісту, що дає змогу закцентувати увагу учнів на розкритті єдності будови і функцій органів або систем органів та цілісності процесів життєдіяльності організму людини; у схематизації, вираженій у схемах і схематичних малюнках, які дають змогу учням систематизувати навчальну інформацію про складні фізіологічні процеси; в системі завдань, спрямованій на ефективне засвоєння учнями навчального матеріалу.
Досвід щодо систематизації знань про людину можна враховувати під час вдосконалення вітчизняних підручників.