№ 14 (2014)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Т. С. Мачача
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • творчий потенціал учнів,
  • природні, діяльнісні і особистісні здібності,
  • зміст і структура особистісно орієнтованих підручників з трудового навчання

Як цитувати

Мачача, Т. С. . (2014). РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (14), 425–435. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/563

Анотація

У статті обґрунтовуються механізми розвитку природних, діяльнісних і особистісних здібностей учнів основної школи в процесі трудового навчання, розглядаються можливості змісту сучасного підручника з трудового навчання щодо реалізації потенціалу творчої діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.