Статті
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- творчий потенціал учнів,
- природні, діяльнісні і особистісні здібності,
- зміст і структура особистісно орієнтованих підручників з трудового навчання
Як цитувати
Мачача, Т. С. . (2014). РЕАЛІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Проблеми сучасного підручника, (14), 425–435. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/563
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті обґрунтовуються механізми розвитку природних, діяльнісних і особистісних здібностей учнів основної школи в процесі трудового навчання, розглядаються можливості змісту сучасного підручника з трудового навчання щодо реалізації потенціалу творчої діяльності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.