Статті
РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ В РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА В СІЛЬСЬКІЙ МАЛОЧИСЕЛЬНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШК
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- підручник,
- сільська малочисельна школа,
- форми навчання,
- рівнева диференціація,
- варіативні завдання
Як цитувати
Мелешко, В. В. . (2014). РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ В РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА В СІЛЬСЬКІЙ МАЛОЧИСЕЛЬНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШК. Проблеми сучасного підручника, (14), 435–445. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/564
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкривається проблема реалізації змісту шкільної освіти в сільській малочисельній початковій школі засобами підручника. Розкрито сутність рівневої диференціації та її вплив на результати навчально-виховного процесу. Автор на основі існуючих теоретичних висновків доводить значущість шкільної книги в реалізації диференційованого підходу, що розширює і поглиблює знання дітей з врахуванням їхніх особистісних якостей та характеристик.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.