№ 14 (2014)
Статті

РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ В РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА В СІЛЬСЬКІЙ МАЛОЧИСЕЛЬНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШК

В. В. Мелешко
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • підручник,
  • сільська малочисельна школа,
  • форми навчання,
  • рівнева диференціація,
  • варіативні завдання

Як цитувати

Мелешко, В. В. . (2014). РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ В РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА В СІЛЬСЬКІЙ МАЛОЧИСЕЛЬНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШК. Проблеми сучасного підручника, (14), 435–445. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/564

Анотація

У статті розкривається проблема реалізації змісту шкільної освіти в сільській малочисельній початковій школі засобами підручника. Розкрито сутність рівневої диференціації та її вплив на результати навчально-виховного процесу. Автор на основі існуючих теоретичних висновків доводить значущість шкільної книги в реалізації диференційованого підходу, що розширює і поглиблює знання дітей з врахуванням їхніх особистісних якостей та характеристик.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.