Статті
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВІДБОРУ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- шкільний підручник історії стародавнього світу,
- структура підручника,
- ілюстративний матеріал
Як цитувати
Мороз , П. В. (2014). МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВІДБОРУ ІЛЮСТРАТИВНОГО МАТЕРІАЛУ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА ІСТОРІЇ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 459–476. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/566
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються методичні вимоги до відбору ілюстративного матеріалу в шкільному підручнику історії стародавнього світу. Встановлено, що ілюстративний матеріал як структурний компонент підручника має виконувати такі функції: інформаційну, розвивальну, виховну та мотиваційну.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.