№ 14 (2014)
Статті

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ГІДРОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНИХ ФІЗИКО-ГЕОГРАФІЧНИХ КУРСАХ

В. О. Надтока
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • система гідрологічних понять,
  • етапи формування понять,
  • ініціалізація понять

Як цитувати

Надтока, В. О. . (2014). ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ГІДРОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНИХ ФІЗИКО-ГЕОГРАФІЧНИХ КУРСАХ. Проблеми сучасного підручника, (14), 476–484. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/567

Анотація

В статі окреслюється об’єм і структура системи гідрологічних понять та висвітлюється особливості їх відображення у підручниках географії у основній школі. Зазначається, що формування повноцінної системи гідрологічних понять, якими учень зможе в подальшому житті користуватися та їх удоскона- лювати, треба здійснювати у відповідності до психолого-педагогічних умов.
Автором статті сформовано систему гідрологічних понять та висвітлено особливості її відображення у підручниках географії основної школи, визначено психолого-педагогічні умови потрібні для формування системи гідрологічних понять. Зазначається, що формування гідрологічних понять має відповідати віковим особливостям учнів основної школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.