№ 14 (2014)
Статті

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ ТЕМАТИКИ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ

О. М. Онаць
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • молодий учитель,
  • професійна компетентність,
  • модель професійної компетентності,
  • управління розвитком професійної компетентності,
  • механізм управлінського супроводу,
  • текстова нормативна модель,
  • педагогічний експеримент,
  • різнорівнева науково-методична робота,
  • концептуальні засади професійного саморозвитку,
  • діагностування
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Онаць, О. М. . (2014). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ ТЕМАТИКИ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 506–519. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/571

Анотація

У статті визначено сутність змістового ядра та складових компонентів поняття «професійна компетентність учителя», конкретизовано і поглиблено визначення понять «розвиток професійної компетентності вчителя» та «управління розвитком професійної компетентності молодого вчителя». Розроблено текстову нормативну модель професійної компетентності вчителя, структурно-функціональну модель управління розвитком компетентності молодого вчителя та механізм управлінського супроводу (оптимального поєднання науково-методичної підтримки та адміністративного контролю і моніторингу).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.