ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- електронні підручники,
- контрольно-оцінювальна діяльність,
- комп’ютерні технології,
- підручник на електронних носіях,
- посібник
- майбутні учителі інформатики,
- навчальна платформа Moodle ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються питання, пов’язані з використанням навчальних підручників і посібників на паперових та електронних носіях з курсу інформатики у процесі навчання. Що дозволяють формувати контрольно-оцінювальні уміння, розкривають мету і зміст вивчення учнями комп’ютерної техніки, допомагають аналізувати суть операційного стилю мислення, зручності у використанні. У процесі навчання інформатики електронні підручники застосовуються при проведенні теоретичних і практичних занять і залежно від змісту навчального матеріалу здійснюється контрольно-оцінювальна діяльність вчителями.