№ 14 (2014)
Статті

ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Л. С. Павлюченко
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • електронні підручники,
  • контрольно-оцінювальна діяльність,
  • комп’ютерні технології,
  • підручник на електронних носіях,
  • посібник,
  • майбутні учителі інформатики,
  • навчальна платформа Moodle
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Павлюченко, Л. С. . (2014). ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПІДРУЧНИКІВ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Проблеми сучасного підручника, (14), 520–527. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/572

Анотація

У статті розглядаються питання, пов’язані з використанням навчальних підручників і посібників на паперових та електронних носіях з курсу інформатики у процесі навчання. Що дозволяють формувати контрольно-оцінювальні уміння, розкривають мету і зміст вивчення учнями комп’ютерної техніки, допомагають аналізувати суть операційного стилю мислення, зручності у використанні. У процесі навчання інформатики електронні підручники застосовуються при проведенні теоретичних і практичних занять і залежно від змісту навчального матеріалу здійснюється контрольно-оцінювальна діяльність вчителями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.