Статті
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- підхід,
- принцип,
- комунікативна компетентність,
- особистісно орієнтований,
- комунікативно спрямований
- компетентнісний ...Більше
Як цитувати
Петрук, О. М. (2014). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН. Проблеми сучасного підручника, (14), 528–537. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/573
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті викладено концептуальні основи побудови підручників української мови для початкових класів шкіл з навчанням мовами національних меншин (румунською, молдовською). Розглянуто підходи і принципи, що визначають добір та структурування навчального матеріалу, а також представлено методичну реалізацію їх в нових підручниках початкового мовного курсу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.