№ 14 (2014)
Статті

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН

О. М. Петрук
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • підхід,
  • принцип,
  • комунікативна компетентність,
  • особистісно орієнтований,
  • комунікативно спрямований,
  • компетентнісний
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Петрук, О. М. (2014). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ЗНЗ З МОВАМИ НАВЧАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН. Проблеми сучасного підручника, (14), 528–537. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/573

Анотація

У статті викладено концептуальні основи побудови підручників української мови для початкових класів шкіл з навчанням мовами національних меншин (румунською, молдовською). Розглянуто підходи і принципи, що визначають добір та структурування навчального матеріалу, а також представлено методичну реалізацію їх в нових підручниках початкового мовного курсу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.