Статті
РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З ТЕОРЕТИЧНОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- вища освіта,
- педагогічний університет,
- принцип фундаменталізації змісту освіти,
- компетентнісний і діяльнісний підходи,
- зміст і структура навчального посібника з теоретичної фізики
- міждисциплінарна інтеграція ...Більше
Як цитувати
Подопригора, Н. В. . (2014). РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ З ТЕОРЕТИЧНОЇ ФІЗИКИ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Проблеми сучасного підручника, (14), 544–553. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/575
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються науково-методичні засади упровадження компетентнісного і діяльнісного підходів через структуру і зміст навчальних посібників з теоретичної фізики для педагогічних університетів з урахуванням пріоритетних тенденцій розвитку вітчизняної вищої освіти та фундаменталізації її змісту.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.